wtorek, 28 lutego 2017

28.02.2017 Kierunek SP nr.77

                             
                                 Kamizelka dla SP nr.77 gotowa do drogi. 

Przeogromnie się cieszę ,że szkoła, Dyrekcja, Nauczyciele, Dzieciaki do której chodzi moja córka zaadoptowali kamizelkę należącą do "Małego Uchodźcy".

Wrażliwość na drugiego człowieka buduje się za młodu, niestety często karmimy nasze dzieci brutalnymi poglądami, nienawiścią, brakiem tolerancji, brakiem szacunku , itp.
Kiedyś na warsztatach, które współprowadziłam , warsztatach dla dzieci, usłyszałam od siedmiolatka " CZarnuchy to śmierdzĄ ! wiem o tym, bo tata mi to powiedział"....
Byłam powalona, załamana i zniesmaczona.
Dlatego, staram się uwrażliwiać moje dzieci na problemy innych. Pokazać im, że sami nie żyjemy na tej planecie, że każdy z nas jest inny i należy tą inność uszanować, po to by nie budować konfliktów , które narastając wywołują małe i olbrzymie WOJNY.
                                           
                                    Uczymy się całe, życie !!!

My dorośli powinniśmy czasami zamienić się miejscami z dziećmi, by spojrzeć na problemy otaczające nas oczami dziecka, które jeszcze nie zostało skażone, które ma czyste i piękne emocje do drugiego CZŁOWIEKA.
I tego Wam i sobie ,życzę dziś - WIELU PIĘKNYCH I DOBRYCH EMOCJI.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz