niedziela, 26 lutego 2017

26.02.2017 Wizyta mono_KAMIZELKI na Babim Targu - MTP


    Na babi targ, który jest organizowany przez BABILĄÐ, przychodzą tłumy.

Postanowiłam więc posadzić kamizelkę na krzesełku w przestrzeni hali targowej podczas tego cudownego wydarzenia dla kobiet, mężczyzn, rodzin , gdzie gama kolorów się nie kończy, gdzie można sobie wyszukać ciekawy ciuch, buty, biżuterię za przyzwoitą cenę - no i spotkać ze znajomymi, pogadać, pośmiać się.

A i jeszcze można się wyedukować w kwestii jak badać piersi. Cudowne dziewczyny opowiadają, uczą inne kobiety oraz mężczyzn oczywiście jak można samemu zadbać o siebie.
Jest kącik dla dzieciaczków , o które dba Ideownia, jest zbiórka rzeczy dla potrzebujących . Dziś ciuszki dla mam i dla dzieci zbierała podczas Babiego Targi Fundacja Pomocna MAMA !!!
Super robotę robią te Panie i Panowie.

I tak , kamizelka siedziała sobie kilka godzin na krzesełku i obserwowała reakcje osób przybyłych na MTP z okazji kolejnego "BT" .

Ucieszyłam się, bo znowu bardzo wielu ludzi podchodziło do kamizelki i czytało informację zawieszoną na niej.
Niektórzy robili sobie z kamizelką zdjęcia, inni przysiadali się na krzesełko , które postawiałam obok , za sprawą pewnej w średnim wieku Pani, która to usiadła na kamizelkę zmęczona chodzeniem po wielkiej hali targowej.
Podeszłam więc do tej Pani i poprosiłam czy mogłaby przeczytać kartkę dowieszoną do kamizelki. Pani przeczytała kartkę ,pokiwała  głową, powiedziała , że ją bolą bardzo nogi i nadal siedziała na "uchodźcy"....
Na szczęście znalazłam krzesło , które stało przy stanowisku Fundacji Pomocna Mama,zaniosłam je i stawiając obok krzesła z mono_kamizelą , poprosiłam Panią żeby jednak się przesiadła i wyobraziła sobie, że ta kamizelka to człowiek z krwi i kości. Ktoś kogo nie znamy, bo odwracamy głowy, odgradzamy się od problemów dotyczących Uchodźców....

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz